Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Fredag = ett IG och ett MVG

Av Rebecka - 13 februari 2009 13:00

hello, hello!!!

Sitter på skolan och har min sista lektion:D dagen böjade med att jag gick upp ur sängen och gjorde mig iordning som alltid men sen kom Anna och hämtade mig för att vi har hållit i en Taekwondo lektion för våra klasskamrater, ja ialla fall så packade vi bilen och åkte till skolan där parkerade Anna väldigt bra;D Åsså gick vi in och hade fysikprov som gick åt ja ni vet där det igentligen inte ska gå:P Sen gick jag som vanligt först av alla:) Sen kom Anna ut:) Så for vi iväg till Sporthallen med alla grejos som vi har lånat från Taekwondon. Och fatta Anna och jag fick ett MVG av våran idrottslärare:D fatta vad glad jag är:D


Men min helg kommer inte blir lika rolig:( för idag kommer jag få äta middag själv för att mamma är iväg med sina vänner för att fira hennes födelsedag i efterskott och imorgon lördag så kommer jag som många andra vara helt ensam och övergiven imorgon på Alla hjärtans dag:( Fast på söndag kommer det bli kul igen för då kommer jag träna, men då kommer inte Anna vara med:( för hon ska med sin pojkvän till nått jaevla ungvänstermöte;P


Ja nu ska jag lyssna på min lärare så att hon inte frågar någonting som jag inte förstår:P Ha det bäst:D  

 
 
Jocke

Jocke

15 februari 2009 19:48

Ung vänster är inge jaevla, ung vänster är bra skit.

http://ord.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 13 augusti 2010 11:54

Har bytt bloggplats så nu bloggar jag på wordpress.com istället, här kan ni titta in på min blogg. Ciao ...

Av Rebecka - 7 juli 2010 19:49


Alla studentbilder som kommit hem i brevlådan har varit helt underbar men det viktigaste de som kommer förfölja en hela livet klassfoto där ser jag så jaevla hemskt ut det är inte klockt gudaran måste hata mig.       Bild på från den stora dage...

Av Rebecka - 7 juli 2010 00:41


Dagen har varit underbar, dagen har tillbringats med darling på stan där både han och jag inhandlade nödvändiga och önödiga ting. Eftersom jag/vi inte har någon riktig garderob att lägga våra kläder i utan jag har två byrålådor att  lägga alla mina k...

Av Rebecka - 5 juli 2010 10:37


Som morgonpyssel så har jag fått på mig en ansiktsmask som är gjord på kakao och lite annat så såhär ser jag ut just nu    Som ni ser ett riktigt chocolate face men nu ska den äntligen bort efter långa 15 minuter, efter det blir det lite brunch s...

Av Rebecka - 4 juli 2010 23:34

Sitter i sängen och ska strax lägga mig för att sova för att imorgon är jag äntligen ledig hör ni det ledïg fyfan vad skön det ska bli. Jag ska försöka komma upp i tid imorgon så jag inte missar en sekund av den härliga dag som kommer bli imorgon. ...

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards