Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Rebecka - 3 februari 2009 11:07

Idag är det den näst värsta dagen i mitt liv men jag kommer klara mig. Idag var min första lektion psykologi A och det gick bra jag skrev rätt så mycket:) Sen gick vi till skolan där fick vi reda på att våran engelska lärare inte var här så vi hade ingen engelska. Då gick jag, Anna och Pernilla och åt det var äckel mat som vsnligt så jag kommer förmodligen dö av matbrist. Snart ska jag ha min sista lektion som är matte D och jag känner att min hjärna är inte redo att börja tänka så mycket. Men förmodligen så visste mitt undermedvetan om det imorse så jag la av nån anledning ur matteboken ur väskan. Osmarta jag. Efter skolan ska jag hem och gå ut med Kita sen ska jag jag äta nått åsså ska jag plugga sen på kvällen ska jag upp till träningslokalen för att ta bild med alla som var och tävlade. 


Hoppas att ni får en bättre dag än jag:) 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards