Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Rebecka - 19 februari 2009 10:49

God eftermiddag:D


Idag är en bra dag tror jag, det känns som det:D Idag ska jag göra de sista på projektet så att det blir klart idag. Idag är det torsdag och dete är snart helg gud vad jag längtar efter att få sova länge på morgonen. Har ni tänk på det att det är bara nästa vecka och sen är det Sportlov:D och då ska jag fara ner till pappa och bo där över veckan det kommer bli så skönt att få komma bort från allting ett tag. Jag behöver det. 


Igår var mamma och jag ute och körde och det gick jättebra så att det kan vara en orsak till varför jag är så glad idag.


Efter skolan ska jag gå ut med Kita en snabbis sen ska jag äta nåt sen ska Anna och jag dra iväg till träningen, men jag vet inte om det är så bra att jag tränar idag för jag tror min kropp skulle må bätter av att jag vilar idag men jag ska nog kunna övertala min kropp till att den är pigg så jag ska träna. Åsså får jag vara snäll med min kropp i helgen och inte göra nåt för ansträngande. Så att min kropp blir pigg och utvilad. Eller just det mamma och jag ska ju ut och åka längdskidor med Kita i helgen så, men jag får ta det lite lungt i spårena;)


Nu ska jag gå och prata med Annas grupp och se när de ska ta lunch så kan jag äta med henne:) Ha en trevlig torsdag:D  

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards