Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Rebecka - 12 februari 2009 12:41

Hello!

Sitter på skolan och har lunchrast idag var det wok till lunch det var faktist gott:D Kl 13.10 så har jag fysik lektion men vi kommer bara att gå i typ tjugo minuter för att vi ska iväg och få information om våran projektvecka som vi har nästa vecka. Efter så ska jag och mina psykologi vänner dra iväg till Hebergska och ha förstås psykologi, och jag är nästa klar med uppgifterna vi ska göra:D


Sen är skolan slut så ska jag en snabbis ner på stan för att fixa pengar till mobilen, köpa svarta stumpebyxor och köpa en lite alla hjärtans dag present till mamma. Därefter måsta jag skynda mig hem för att äta och gå ut med Kita för jag ska iväg upp till träningen, just de jag måste också sätta motorvärmaren och hämta bilnyklarna.


Nu skqa jag vara lite social med mina vänner:D Ha det bäst;)



Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards