Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Rebecka - 4 februari 2009 19:37

Helloj jag sitter hemma och mamma håller på att småkakor till påfredag då hon fyller år mums och jag har precis gjort klart mina 10-frågor till psykologin:)som ska vara klara imorgon. Det jag har kvar där är att skriva om antingen Piaget, Freud eller Eriksons utvecklingsteorier. Undra vem jag ska välja??? Jag får se……vem som är enklast att skriva om hehe:) Idag började min dag med matte D och det gick ganska bra men jag började få spykänslor i magen så jag gick hem efteråt. Men det har gått över nu:)

Imorgon så är det torsdag då har jag först mentor sen har jag matte D igen åsså har jag lunch, sedan så har jag fysik och sedan psykologi som sista lektion. Efter skolan ska jag ju som vanligt gå ut med Kita sen ska jag åka upp till träningslokalen och träffa lite människor, men jag ska inte träna för mitt ben gör fortfarande ont:( Men kanske på söndag hoppas, hoppas.

Nu ska jag ta en promenad med Kita så både hon och jag får lite frisk luft:) Ha en jättebra lill lördagskväll    

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards