Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Rebecka - 10 februari 2009 21:30

hej igen:D


Sitter hemma och tänkte att jag skulle skriva ett sista inlägg för dagen nu ska jag göra klart min psykologi sen ska jag bli omfamnad av min sköna säng och sova djup, för jag är så trött.


Träningen idag var jättebra, jag är helt skakis i både ben och armar så jag kan knappt gå;P kanske lite överdrivet men:P


Ni får sova så gott när ni ska sova:D God natt  

Av Rebecka - 10 februari 2009 14:19

hej alla!

sitter på skolan fortfarande men nu har jag min sista lektion som är kemi och jag slutar 15.05 alltså så slutar jag ganska snart:D usch den här skoladagen har varit jätteblä och lång och hemsk har den varit men snart är den äntligen slut. När skolan slutat så tycker min kropp att jag ska gå och köpa en stor påse godis från videoteket att stoppa i munnen alltså inte påsen utan innehållet:P Sen när jag har kommit hem ska jag gå ut med Kita som vanligt sen ska jag göra/äta middag. OCh sen när kl har blivit 17.30 så kommer körandes Anna och hämtar upp mig ochvi ska åka till ett ställe som jag har varit till m,en jag har inte gjort dedt man borde göra där men idag ska jag äntligen få göra det eller jag ska testa på om det känns bra;) ja ska TRÄNA!!! åsså kommer jag få träffa massor med trevliga och roliga människor<3


Ha det gött:)                                  

Av Rebecka - 10 februari 2009 08:46

God morgon! Jag sitter på Hedbergska och har psykologi:) idag är en av de jobbigaste skoldagarna, det är tisdag alltså har jag psykologi, engelska, matte D och kemi, och det är ju tisdag så det är jättelångt kvar till    helgen:(


Det som är kul som kommer hända idag är attjag ska träna:) som jag inte har gjort på väldigt länge plus att Anna kommer komma och hämta mig och hon kommer KÖRA ditt!!! Hon fick sitt körkort igår. Grattis Annna:D Men jag vet inte riktigt om jag vågar sitta i en bil som Anna kör:P


Nu ska jag lyssna riktigt även fast jag kan allt han säger;) Ha det bäst:D 


Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards