Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Världens mysigasre helg<3

Av Rebecka - 27 april 2008 21:43

 

Kan ni tänka er att få vara med den person du älskar över allt annat i två hela dagar non stop? Det har jag varit i fredagas så var jag och Anton på bio vi var på filmen 21 det var bara han och jag plus 4 personer till så det var jättemysigt vi satt längst bak där det är soffor alltså inget armstöd i mellan;) När vi kom hem så hade min bror kommit hem från boden så det var lite mysigt:D Under fredag kväll så satt Anton och jag och myste i soffan:) På lördagen så gick jag 

Anton, min mamma, min bror ocj jag på vårmässan vi kollade på modeshowen och när dom danceworld dansade. Man blev lite sugen på att börja dansa:) det skulle vara roligt men så skulle jag få sluta med taekwondon och det vill jag inte. Sen efter modevisningen så gck vi och kollade när hemvärnet stred det var ganska interessant men eftersom jag har sett ett antal gånger på strid på Fredriks dator så har jag börjat bli lite less på det faktist. Efter hemvärnets strid visade de upp hur en av deras sök hundar hittade ammunition som var gömd på en bil. När vi hade tittat klart på det så gick vi skillda vägar eller jag och Anton gick tillsammans och jag tror att mamma och brorsan gjorde det. Efter att ha gått på alla "gator" ett antal gånger köpte vi tre remar men vi fick en på köpet:D också köpte vi en bägare med tre kulor i en blåbär, en choklad och en jordgubb. Sedan gick jag och Anton och jag till bilen och hämtade våra ryggsäckar för att vi skulle gå hem till Anton, men innan vi gick till honom så gav vi bilnyckel till mamma. när Anton och jag gick hem till honom så hade vi ett jättebra prat om allt å ingeting det var jättemysigt tycker jag. Hoppas han tyckte det också. När vi kom hem så satte vi oss inne på hans rum och kollade på Andra avenyn sedan åt vi mat sedan kollade vi på Avenyn igen en lite stund sen satte vi oss framför TV:n och myste. Idag morgonfikade vi vid typ kanske 10 sen åkte vi till sjukhuset där vi tränade (var på gymmet) sedan åkte jag hem:( plus att jag hade så jävla ont i magen:( men nu är det bra igen:D ja ja nu ska jag kolla runt lite på internet, sen ska jag fika kväll.

Sov så gott alla människor:)               


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 13 augusti 2010 11:54

Har bytt bloggplats så nu bloggar jag på wordpress.com istället, här kan ni titta in på min blogg. Ciao ...

Av Rebecka - 7 juli 2010 19:49


Alla studentbilder som kommit hem i brevlådan har varit helt underbar men det viktigaste de som kommer förfölja en hela livet klassfoto där ser jag så jaevla hemskt ut det är inte klockt gudaran måste hata mig.       Bild på från den stora dage...

Av Rebecka - 7 juli 2010 00:41


Dagen har varit underbar, dagen har tillbringats med darling på stan där både han och jag inhandlade nödvändiga och önödiga ting. Eftersom jag/vi inte har någon riktig garderob att lägga våra kläder i utan jag har två byrålådor att  lägga alla mina k...

Av Rebecka - 5 juli 2010 10:37


Som morgonpyssel så har jag fått på mig en ansiktsmask som är gjord på kakao och lite annat så såhär ser jag ut just nu    Som ni ser ett riktigt chocolate face men nu ska den äntligen bort efter långa 15 minuter, efter det blir det lite brunch s...

Av Rebecka - 4 juli 2010 23:34

Sitter i sängen och ska strax lägga mig för att sova för att imorgon är jag äntligen ledig hör ni det ledïg fyfan vad skön det ska bli. Jag ska försöka komma upp i tid imorgon så jag inte missar en sekund av den härliga dag som kommer bli imorgon. ...

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards