Alla inlägg den 4 april 2008

Av Rebecka - 4 april 2008 12:06

Sitter på samhällslektion å har svenska det är svin tråkigt vill bara härifrån...... ja ja våran riktiga lärare är borta så hon har lämnat oss med hennes praktikant..... just nu när hon pratar så längtar jag bara härifrån.

Jag ska springa idag eller anton å jag har sagt det iaf men vi får se om det blir av......förmodligen å så som jocke sa så måste jag stå upp för de latas levene........ haha.

Ja vad ska jag mer göra?.....jo jag å anton ska kanske äta på pizzerian i haga för att fira våran fem månaders dag:D ja det skulle man aldrig kunna tro om mig att jag skulle kunna behålla en kille å vara kär på samma gång;D men jag har altså lyckats så nu kan jag slå vad om att alla tjejer/kvinnor kan hitta en man som de kommer att älska och bli älskad av;D å nu  har min anna gått å vare otrogen mot mig;( hon har gått å blivit förälskad i en annan å av alla människor så blev hon kär i jocke....... ja ja han är en värdig man eller snarare pojke för min anna<3 så här med klargör jag mitt godkännande för deras relation<3       

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards