Alla inlägg den 18 april 2008

Av Rebecka - 18 april 2008 11:54

Halloj ni sitter jag i samma rum som jag började i idag, alltså sal 211 men istället för biologi som jag hade imorse så har jag nu näst sista lektionen kemi Roy håller just nu på med att gå egenom TERMOKEMI det är ganska interessant det är iaf inte så mycket att räkna så jag kan säker få VG på detta prov som vi ska ha nångång framöver. Efter denna lektion är det ju matte som sagt. Efter skolan så kommer nog Anton följa med mig hem tror jag????? Ja ja vi får se vad han vill!!!! men hoppas hoppas att han vill!!!!:D Ja nu nickar han och säger att han vill:D nu blev jag glad men han kommer inte sova hos mig för han ska äta middag med några vänner till hans mamma och pappa. Åsså kommer han inte sova med mig på lördag för då ska han äta middag hos sin farbror kul kul för honom:/ men på söndag ska han sova hos mig eller jag hos honom men han kanske inte vill:( jag får fråga men han verkar inte vara så entusiastisk om det. Nu ska jag iaf plugga eller pussas med Anton om han vill!!!! men det tror jag min älsklings pojke som kommer att ha mitt hjärta föralltid<3       

Av Rebecka - 18 april 2008 08:40

Sitter på en biologi lektion och funderar på detta om jag ska bli en plugghäst eller om jag ska fortsätta som jag gör nu och vara något mellanting. Det är  ju smartast att bli en lplugghäst på heltid men jag tror inte jag skulle palla det:( Idag är det fredag och vi har jättemånga jobbiga lektioner nu har jag biologi sen engelska efter det lunch undra vad det är för mat?? Nån som vet??? Ja ja efter lunchen har vi kemi, mentor och sist mattelektion

Äntligen nu är biologi lektionen slut bara 3 lektioner kvar plus lunch.   

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards