Alla inlägg den 7 april 2008

Av Rebecka - 7 april 2008 20:14

Idag hade vi jättelång sovmorgon till 12.15 då hade vi matte men jag gick till skolan typ tre timmar innan vi började för att plugga till spanskaprovet som vi hade som sissta lektion. På matten så gick vi igenom andragradsfunktioner å jag fattade det var ju ett mirakel.... hahaha:D Efter så var det kemi lektion då gick vi igenom provet vi ska ha på fredag!!!!!!! sen fick vi sluta mycket tidigare så det var ju lite skönt:) Spanska provet gick ganska bra tror jag:) det hoppas jag att det gjorde oxå:) när jag kom hem så började jag att plugga sen så tog jag en paus å då kom mamma hem åsså åt vi sen så var det bara plugg hela kvällen å nu har jag tagit en till paus så att jag inte somnar framför min hemska kemibok för den skall inte få äran att vinna över mig genom att jag somnar framför dess hemska långa rader med text.

  

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards