Alla inlägg den 22 april 2008

Av Rebecka - 22 april 2008 08:42

Sitter på biologi lektion och Lars-Erik går igenom djurens evulution det är bra att veta men det är väldigt långdragigt:P Efter denna lektion har vi samhälle och då ska vi se på film......hoppas att våran lärare har valt en bra film annars kan man ju alltid luta sig på nåns axel och somna........zzzzz:P Och efter film timmen är det lunch och sen är det svenska då ska vi förmodligen se klart filmen som vi började att se på samhällen. Sen är det den sista lektionen och det är matte men Ulla som ska baka bulla när hon kommer hem;P haha ja jag vet det var inge kul men man kan ju få försöka.......eller hur...... Vet ni vad eller det klart att ni inte vet om ni inte känner mig förstås men iaf igår så fick jag tillbaka mitt kemiprov och mitt biologiprov och jag fick G på kemi provet och jag fick MVG på biologin jag blev så glad:D Igår efter skolan när mamma hade kommit hem åkte vi till en hundkennel i Indal typ för att vi ska kanske skaffa en liten valp. Valparna är fortfarande inne i magen men dom kommer typ om nio dagar ungefär:).      

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards