Alla inlägg den 6 april 2008

Av Rebecka - 6 april 2008 14:33

jag har lite ångest över att jag har spanska prov imorgon och jag har min skrivbok på skolan:( ja ja idag vaknade jag vid 11 tiden åsså gick jag upp å duschade sen åt jag fil å flingor. Sen när jag hade ätit upp så skjutsde mamma å jag upp mormor å morfar på södraberget å sen så åkte vi till ica nacksta å handlade mat osv. när vi kom hem så började jag att blanda ihop efterrätten till mamma å mig som vi ska ha ikväll jag gjorde chokladmoose eller hur det stavas;) Ja så nu som sagt så sitter jag å ska plugga spanska......;( jag ska plugga snart;) åsså måste jag läsa igenom kemin:) som vi har prov på fredag:( Ja och nu till varför jag har valt denna överskriften det är för att fredags så sprang jag med anton eller sprang å sprang men jag gick å sprang i en båge runt sjukhuset å idag ska jag träna taekwondo.Nu ska jag vara duktig å plugga hörs senare;)       

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards