Alla inlägg under mars 2009

Av Rebecka - 19 mars 2009 08:07


God morgon bloggen


När jag drog upp rullgardinen så såg jag att det var det blå himmel och solen sken mot mig och det var 5 plusgrader ute:D Det är så härligt att nu blir det bara varmare å varmare & mindre å mindre snö:D Idag har jag en lång  skön sovmorgon till 10. Under denna sovmorgon ska jag fixa till mig för dagen i en lagom seg takt sen ska jag gå ut och gå en härlig morgon promenad med Kita<3


Igår kväll var min mamma och jag jätteduktiga för vi sydde nämligen klart mina nya gardiner så mamma ska springa ner å stan idag och kolla om affären har fått in stängerna man ska ha. Hoppas det för då kan vi sätta upp dem ikväll:D Hoppas det blir lika fint som jag har tänkt mig:D ska fixa en bild på tyget så får ni se hur fint det är oxh det passar jättebra till mitt rum:D  


Min skoldag ser ut såhär den börjar med en meningslös mentor, sen har vi matte D uscha, efter det är det lunch sen har jag fysik som är lite bättre än matte. Som sista lektion har jag psykologi A, så det sluta ialla fall bra:D Efter skolan ska jag ut med Kita sen ska jag äta nåt kite snabbt sen bär det iväg till träningen:D


Nu ska jag fixa fram lite kläder och göra mig iordning. Ha det bäst!           Puss & Kram!     

Av Rebecka - 18 mars 2009 18:25


God dag vad har ni gjort idag då? Jag har haft skola som vanligt, Fast jag började inte förren klockan 10.30 så innan skolan var jag jätteduktig och städade mitt rum:D Jag är värsta stolt hehe;P Idag hade jag bara två två lektioner engelska och matte och de kan man ju inte tycka är så jobbigt men på matten höll jag på att dö av trötthet, men som tur var så gjorde jag inte det:P


När jag kom hem satte jag mig ute och solade och de var så skönt:D Jag längtar tills det blir riktig sommar då det är varmt, man har sommarlov och man kan ligga på stranden hela dagarna och bara ha det gött. När jag kom hem så upptäckte att jag har massa små fula blåmärken på armarna sen träningen:(, men jag kan inte förstå hur jag har fått dem:/


Nu ska jag fixa klart min psykologi läxa. Ha det bäst<3   

Av Rebecka - 17 mars 2009 08:50


God morgon alla ni snälla idag är det tisdag som jag tror att alla vet och idag har jag mitt kemiprov som jag också tror att alla vet;) Imorse vaknade jag vid 6-tiden och tänkte att men jag kan ju sova bara lite till det slutade med att jag sov tills kolckan var halv 8 och jag började halv 9, så jag fick kliva upp med snurresprätt fart och springa runt i lägenheten för att hinna med allt.


Men nu sitter jag äntligen på skolan bara lite försenad men det får jag leva med:P nu har jag psykologi men eftersom min hjärna inte riktigt har vaknat än så bloggar jag lite istället. Idag har jag engelska, matte och till sist har jag mitt kemiprov:( Efter skolan ska jag först hem till en kompis:) sen ska jag åka iväg till träningen:D Så kommer min dag att se ut hoppas att ni får en bra dag ni med. Ha det bäst<3     

Av Rebecka - 16 mars 2009 14:36


Hallo nu var det länge sen igen men det får ni klara av det inte alltid man har tid över till att blogga, men nu har jag det:D


I lördags var jag med lite brudar:) vi tittade på melodifestivalen och åt goda mackor till mumsit gott var det sen blev det Bert- den sista oskulden Älskar Bert<3 med popcorn:) Den resternade helgen som var kvar gick till kemin eftersom jag har prov imorgon:( usch vad kemi är svårt, hoppas jag får ett G ialla fall;P


Idag är det måndag som ni förstår idag började dagen med att jag vaknade av en stor blöt puss av Kita vid sju tiden, hon tyckte att det var time to get up, men det tyckte inte jag men man har ju inget val direkt. men det var bra att hon väckte mig för annars hade jag nog kommit sent till skolan.

På skolan hade jag två lektioner först hade jag kemi-stuga en lektion man kan gå på om man behöver vilket jag gör för som sagt jag har ju det där jaevla provet imorgon. Sen var det matte, den gick faktist ovanligt bra. Efter det gick Anna och jag och åt lunch det var pannkakor mums:) Sen gick jag hem och började att plugga kemi:( nu ska jag fortsätta plugga kemi så ni får ha det bäst så hörs vi <3      

Av Rebecka - 10 mars 2009 10:27

Nu var det väldigt länge sen jag skrev men jag har varit nere hos pappa i veckan så jag har inte haft möjlighet eller jag har faktist inte orkat. Hos pappa hade jag det ganska tråkigt för alla min syskon gick i skolan och pappa och Maud jobbade så jag var mestadels ute och gick med hundarna. Men när de väl var människor i huset så var det ganska trevligt:)


Igår var det månaag och då var jag ledig för alla mina lärare hade utvecklingsdag, det var jätteskönt det är nåt man borde införa varje vecka en måndagsledighet:) Eller vad tycker ni?  


Idag är det tisdag och jag sitter på skolan och har engelska efter det har jag lunch det var nån kyckling med pasta så vi får se hur det smakar. Efter det har ja matte sen som sista lektion har jag kemi sen sluta jag:D Då måste jag springa hem och gå ut med Kita en snabbis sen bär det iväg till träningen åååhh vad jag längtar jag har inte tränat på hela vecka, jag var där i söndags men då kom igen tränare:(  


Nu ska jag lyssna på min lärare:( usch jag tycker inte om henne. Här kommer en bild på mina andra två hundar. Den stora svarta hunden är Rasmus och den lite mindre hunden med vit är Minna.  

Ha det bäst<3

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards