Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Rebecka - 19 mars 2009 21:48


God kväll mina vänner:D


Det blev ingen gardin upphängning idag men snart kommer de upp:D opps jag har inte fixat en bild än jag har liksom inte haft så mycket tid över men det kommer. När jag kom hem idag satte jag mig med psykologi frågorna som ska vara klar nästa vecka men om man är klar innan så behöver man inte gå på lektionerna så jag tänkte få klart dom innan tisdag.


När Anna kom och hämtade mig för att åka upp på träningen var jag faktist ganska pepp på att träna och träningen idag var jättekul vi slapp springa runt i en fyrkant i flera minuter som uppvärmning istället fick vi göra kampsteg över golvet. Det var svinkul:D Efter träningen passade jag på att väga mig och konstaterade jag att det blir blir lite godis och mycket träning i tag framöver så att jag är fit for fight till nästa tävling:/


Nu ska jag gå och kvällsfika med mamma, sen bär det av till min ljuvligt sköna säng:) Sov så gott och puss & kram! 

Av Rebecka - 19 mars 2009 12:39


God eftermiddag alla männsikor!


Vad har ni för er i erat liv då? Jag sitter på skolan och har lunchrast det var stuvade mackaroner med köttbullar och jag känner nu att jag borde inte ha ätit det för min mage är alldeles upp och ner vänd. Snart om typ 20 minuter börjar min fysik och jag känner att jag vill gärna skita i den för att vi har samma lärare i matte och fysik och vi har redan haft matte och jag brukar ha väldigt svårt att hålla mig vaken och koncentrerad på hennes lektioner, Jag undrar om det beror på min lärare eller  om det beror på min brist på intresse till dessa ämnen.


Men det som känns bra idag är att vi har psykologi och sen har jag träning, jag längtar sjukt mycket till träning men jag har en stark magkänsla att det kommer bli ganska mycket grund idag och jag vill sparras idag:D 


Nu ska jag plocka fram fysik böckerna sen ska jag vara lite social.

Puss & Kram   

Av Rebecka - 19 mars 2009 08:07


God morgon bloggen


När jag drog upp rullgardinen så såg jag att det var det blå himmel och solen sken mot mig och det var 5 plusgrader ute:D Det är så härligt att nu blir det bara varmare å varmare & mindre å mindre snö:D Idag har jag en lång  skön sovmorgon till 10. Under denna sovmorgon ska jag fixa till mig för dagen i en lagom seg takt sen ska jag gå ut och gå en härlig morgon promenad med Kita<3


Igår kväll var min mamma och jag jätteduktiga för vi sydde nämligen klart mina nya gardiner så mamma ska springa ner å stan idag och kolla om affären har fått in stängerna man ska ha. Hoppas det för då kan vi sätta upp dem ikväll:D Hoppas det blir lika fint som jag har tänkt mig:D ska fixa en bild på tyget så får ni se hur fint det är oxh det passar jättebra till mitt rum:D  


Min skoldag ser ut såhär den börjar med en meningslös mentor, sen har vi matte D uscha, efter det är det lunch sen har jag fysik som är lite bättre än matte. Som sista lektion har jag psykologi A, så det sluta ialla fall bra:D Efter skolan ska jag ut med Kita sen ska jag äta nåt kite snabbt sen bär det iväg till träningen:D


Nu ska jag fixa fram lite kläder och göra mig iordning. Ha det bäst!           Puss & Kram!     

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards