Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Rebecka - 27 mars 2009 08:17

God morgon bloggen


Är hemma och har nästan precis blivit väckt av min underbara Kita som ville ut och kissa, det som är skönt med henne är att hon väcker än väldigt snällt och försiktit med lite gnäll, jag behöver inte ställa klockan längre;)


Idag har jag först idrott vi ska ha dans, sen har jag lunch och sist har jag en timmes kemi B så idag blir en ganska skön dag. För en stund sedan fick jag reda på att mamma ska på afterwork med sina arbetskamrater och jag som trodde att jag behövde vara hemma eftersom de få dagar vi hinner vara tillsammans är på fredagar men men det är bara att hitta på något annat och om jag inte orkar göra nåt så kan jag ju bara ta det lugnt och vara med Kita.


Igår var det torsdag och jag absolut bara hatar skolan på torsdagar vi ska bara räkna en massa som jag inte förstår men jag slapp psykologin ialla fall eftersom jag är klar med de uppgifter vi ska göra, n u ska jag bara skicka in dem. Istället för att vara hemma så var jag med en kompis och hjälpte han lite med hans läxor, men det blev inte så mycket gjort. Efter att jag varit hos han gick jag hem till mig och åt lite middag sen kom Anna och hämtade mig för träningen:D Träningen gick lite blandat men det var jättekul, men det var en spark som jag fick kämpa väldigt mycke med och efter ett tag ville jag bara springa därifrån men jag var stark och stannade kvar och kämpade.


Nu ska jag fixa mig reda för att gå ut och möta dagen utanför dörren. Ha världens bästa fredag! Puss & Kram!         

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards