Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Rebecka - 4 juni 2008 21:14

Asså fatta det är såååå skönt för jag är ledig från skolan både torsdag och fredag och sen på måndag har vi bara en lektion matte där vi ska få reda på vad vi fick på nationella poven i matte B läskigt. På tisdagen nästa vecka så är min klass med i en brännbollsturnering så då blir det inte heller nån skola;D På onsdag så går treorna ut så då är vi lediga men jag har ett prov som jag har kvar som jag ska göra halv tio på skolan. Sen sen så är det torsdag då är det avslutninga fatta nu har det gått ett år sen förra sommaren det är helt otroligt;D Då är det bara att vara ledig, ledig och åter ledig:D Visst ska jag jobba men det är ju i augusti så jag får vara ledig hela juni och juli;D


Idag har jag varit i skolan och haft spanska där vi diskuterade en bok som vi har läst. Sen var det engelska för hela slanten och jag fick reda på att jag har fått VG på denna kursen så jag blev glad även fast såklart ville jag ha ett MVG men det får duga med ett VG. Sist på schemat var det exkusion och jag var ju inte jättesmart för jag gick med mina skor utan häl på en myr. Inte jättesmart kanske men nu har jag en anledning till att slänga dem ( de blev jätte lortiga) till min glädje;D Men för mig var detta inte sista lektionen för dagen för jag hade ett prov jag skulle göra som är gjort nu och jag tycker att det gick bra hoppas moin lärare tycker samma sak;P 


När jag kom hem så åt jag middag sen så ville jag baka så jag gjorde hallongrotter men istället för hallon så hällde jag ner choklad där det igentligen ska vara hallonsylt det blev super gott.


Om du nu har orkat läsa ända ner hit så har du gjort det bra;D     

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards