Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Rebecka - 8 mars 2010 17:15

Har haft mamma, dotter dag idag det har varit jätte mysigt, började med att gå runt sidsjön, lunch på Dolcetto + en massa prat och en liten tur på stan för att sedan köpa semlor som vi ska mumsa i oss nu.


Ikväll eller efter semlorna måste jag ta och börja packa, jag ska åka ca 8 1/2 timmar tåg imorgon ner till pappa och var där resten av veckan.


Nu ropar mamis att det är semladags. kram.

  

Bild från när jag var i London

Av Rebecka - 8 mars 2010 09:01

Idag ska jag iväg och byta biljetter på sj men som tur var så är det bara ett tåg som inte går sedan ska mamma och jag kanske åka iväg på SPA Maskrosen underbart skönt kommer det bli om det blir av. Mamma och jag bestämde oss först att åka längdskidor igår men det blev inte av för mamis hade kraftig träningsvärk då tänkte vi att det skulle kunna gå idag men nu är det plus grader så det går inte. Så då kom mamma med förslaget om att hon skulle ringa dit.


Nu ska jag göra mig iordning för att möta sj personal.

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards