Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Rebecka - 7 mars 2010 22:49

Har varit och buggat i Bergsåkers folketspark i 2 timmar och jag kan säga er att min kondition är inte som den ska vara, jag blir trött av ingenting, det är hemskt. Det var jätte kul att dansa det var ett tag sedan nu.


Nu tittar mamma in och tycker att jag ska gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon för att byta en biljett jaevla sj. Sen ska mamma och jag åka längdskidor och nångång under måste jag få tid till att packa (ska till pappa på tisdag).


Sov gott, kram. 

Av Rebecka - 7 mars 2010 12:35

Sitter hemma och har precis duschat klart idag ska jag ner på stan en snabbis för att byta två av rosorna jag fick igår det har nämligen slokat nå fruktansvärt så jag hoppas på att jag kommer få två fina tillbaka.


Fick en kommentar av darling, icke om hur mycket han längtade efter mig utan att jag hade skrivit fel dag då det kommer bli lättare att blogga, ursäkta älskling nu har jag ändrat. Älskar dig<3.


Efter det blir det förmodligen nåt lunch aktigt sen ska mamma och jag ut och åka längdskidor med Kita. Därefter ska hon klippas och duschas (hon har inte blivit duschad på jätte länge för det har varit så kallt ute).


Nu ska jag ta och göra mig iordning. ha en underbar dag<3 kram

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards