Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Rebecka - 11 oktober 2009 22:26

Hej!


Nu har jag bestämt mig jag ska bli vältränad, just nu väger jag kg och jag tänker gå ner till 64kg, hur ska jag göra detta?


Jag ska:

Äta mindre godis och äta mera frukt

Göra mina armhävningar kolla här!

Jag ska ut och gå med Kita som jag gör

Jag ska gå på mina träningar

Jag ska göra mina läxor så fort jag får dem så jag får tid till att träna

Jag ska väga mig en gång i veckan


Har ni några mer tips på hur man kan gå ner i vikt + bli starkare? Skriv gärna! Nu ska jag göra armhävningar;P Kram  


Av Rebecka - 11 oktober 2009 12:06

God morgon 


Sitter hemma hos darling  min pyjamas och väntar på att alla ska bli klar så jag kan och gå och duscha samtidigt som jag lyssnar när daling spelar gitarr. Idag kommer bli en ganska jobbig dag för min jag hjärna för jag har nämligen massor av skolarbete att göra.


Göra lista:

Duscha

Äta frukost

Gå ut med Kita

Göra läxor: Skriva bokrecension på Mrs. Dalloway + skriva om husena hon gick förbi, skall redovisas på fredag.

                  Läsa och göra uppgifter i fysiken för jag har prov på onsdag.

                  Läsa ut min historiebok

                  Läsa ut min svenska bok så jag kan börja skriva en uppsats om den, den skulle redan vara inne

                  Göra källkritik uppgiften till historian som ock så skulle ha varit inne

Dansträna


Så ser min dag ut typ, ska springa och duscha nu så jag kan bocka av en sak på min lista:P Kram             

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards