Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Rebecka - 9 oktober 2009 10:27

Usch vad jag inte fattar mig på kemi det är soom att min hjärna inte är utvecklad till att förstå detta obegripliga ämne. Snart är det äntligen lucnh men det lär ju vara äckel lunch som vanligt efter det ska vi spela vollyboll  på idrotten sen har jag och Anna marinbiologi och där ska vi ta reda på information om Kungskrabban:/ Men efter det är jag fri som en fågel hela helgen men jag kommer inte få vara så fri som jag vill eftersom jag har 2 redovisningar och ett prov tror jag nästa vecka plus att jag har uppgifter som jag ligger efter med sen jag var sjuk:/

Av Rebecka - 9 oktober 2009 08:45

Hej


Sitter på skolan och har engelska men jag känner att innan jag kan fokusera på någonting annat så måste jag får blogga ur mig, jag har så haft så j*vla mycket att göra och jag har fortfarande mycke saker kvar att göra men idag är det iaf fredag så de kommer vara lugnt ett tag sen nästa vecka så är det massa redovisningar och en massa prov usch det var väldigt onödigt av min kropp att vara sjuk när det är skola:/


Igår så satt jag hemma hos Albert med min dator och tittade på en massa bilder sen när Kita var lite här 2:D


  

Här har vi precis kommit hem från uppfödaren:D


  

Kita leker ko, leken går ut på att äta gräs:D


Nu ska jag sätta igång och jobba med Virgina Woolf. Ha det bäst! Kram 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards