Alla inlägg under april 2009

Av Rebecka - 7 april 2009 21:15


Hej bloggen!


Sitter hemma och pustar ut efter träningen den var riktigt jobbig idag men den var kul, fast smarta jag hade ju inte ätit innan så varje spark kändes 40 gånger värre än vad de brukar göra:( Jag ska skärpa mig jag lovar att jag ska äta innan träningen.


Dagen idag har varit lite upp och ner den började med ner för att jag började 8.30 och då har inte min hjärna riktigt vaknat. Men sen vart det upp för en väldigt underbar person pussade på mina läppar<3 Sen blev det ner för att min dator laddade ur så då kunde jag ju inte arbeta så jag fick se upptagen ut genom att läsa i psykologi boken.


Sen åkte Vi till Västermalm där vi hade lite engelska och där gick det ganska bra = ingen lyssnar på läraren;P Där efter hade jag lunch och de var så äcklig mat att min mage ville inte ha kvar den i magen utan den gjorde flera försök med att få bort den genom munnen men det funkade inte:( Efter lunchrasten hade vi engelska och det gick ganska bra förutom att jag höll på att somna ucsh vad okoncentrerad jag har blivit på skolan, jag måste skärpa mig, men det är ju lov snart så då får jag vila upp mig lite hehe. Som sista lektion hade jag kemi och jag jag har faktist börjat gilla kemi och jag har börjat fatta;p men jag höll på att somna där med jag fattar inte varför jag är så trött.


När jag kom hem hade min underbara bror Fredrik gått ut med Kita så jag behöde inte göra det:D Så istället pakade jag min taekwondo väska och drog iväg till Albert<3 och var där tills Anna hämtade mig för träning.


Nu har ni fått höra lite om hur min dag har sett ut:( Nu ska jag gå och fika kvällsfika med mamma och bror min. Sov så gott!!

Av Rebecka - 2 april 2009 19:02


hejsan bloggen!


Sitter här hemma med min fysikbok och vill bara härifrån till en fin person men jag ska vara stark och inte falla för frestelsen för att som sagt så har jag ju lovat att jag ska stå upp för oss som fattar nada av fysik, men om jag ska vara ärlig så är det inte så svårt om man verkligen försöker:)


om ett tag ska jag och mamma ut och övningsköra om jag ska vara ärlig så känner jag mig inte så pepp på att göra det men hur ska man annars lära sig? Nu ska jag fortsätta med min fysik-inlärning så att jag får det där VG:t önska mig lycka till:D


Ha det gött!!! Kram

Av Rebecka - 2 april 2009 08:54


God morgon bloggen!


Sitter hemma och ha ett jätteproblem;) vad ska jag ha på mig idag??? Idag har jag lektioner som mentor är ingen lektion men ialla fall sen har jag matte D, lunch, fysik och tills sist har jag psykologi. Efter skolan ska jag hem och plugga fysik, jag fattade jättebra igår när jag satt och läste, det är konstigt när man fattar mera när man läser i boken än när man har genomgång med läraren. 


Man blir lite små deprimerad när det är såhär molningt ute eller iaf jag, jag vill ha sol och varmt, jag vill att det ska vara påsklov så jag får åka och träffa padre lite:D Jag vill kunna gå ut på verandan och sätta mig och sola. Snälla solen kom fram snart<3


Ja så kommer min dag se ut ialla fall om igen känner för att bryta min planer;D Puss & kram!     

Av Rebecka - 1 april 2009 21:57


Hej bloggen!!!


Sitter hemma och pluggar som en galning till fysikprovet som jag har på måndag. Jag ska ha minst ett VG på det här provet jag ska stå upp för oss som inte fattar någonting av fysik och bevisa att vi också kan!!! Ja ialla fall imorse var jag hos tandläkarn:D plus att en fin Pojke följde mig dit:D det gick jättebra hos tandis det gjorde inte ont nångång:D Sen hade jag skola och jag slapp nästan hela engelskan;D Därefter hade jag lunch och den var äcklig som vanligt. Sen var det matte dags och det gick faktist ganska bra:D


När jag kom efter skolan så har jag varit med mamma lite innan hon gick på teater åsså har jag gått ut med Kita. Åsså har jag varit jättearg och ledssen på en person men nu har jag blivit glad på han igen<3


Nu ska jag gå och fika kvällsfika med mamma. Sov så gott alla ni när ni ska sova!   

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards