Alla inlägg den 23 april 2009

Av Rebecka - 23 april 2009 08:01


God morgon!

Sitter i sängen och myser med Kita men snart måste jag röra på mina ben så jag kommer fram till duschen men det är en ganska stor sannolighet att jag kommer på vägen. Men jag får ta och göra ett fösök lite senare;P


Idag har jag veckans jobbigaste idag först har jag mentor vid 10.10 sen har jag matte D, lunch, fysik A och till sist har jag psykologi som slutar 16.05 så ser min jobbisgaste dag......usch. Efter skoloan ska jag hem och packa ner träningskläderna till träningen sen ska jag förmodligen äta nåt och om det blir nån tid över så ska jag göra genomföra lite studier. Efter träningen så ska jag träffa Albert<3 tror jag????:P Men hoppas göra jag iaf. Idag måste jag också packa till resan tilll Umeå imorgon, nu börjar jag jättenervös:D


Nu ska jag springa iväg till duschen sen ska jag gå ut på en promenad med Kita men det verkar som hon inte vill göra någonting just nu ligger hon och sover i min säng:) Ha det gött!     

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards