Alla inlägg under januari 2009

Av Rebecka - 17 januari 2009 15:36

tjena:D jag har precis kommit hem från en liten promenad med Kita och Anton åkte hem precis när jag gick iväg med Kita:( Han ska hem och vara med hans bror för deras föräldrar ska jobba i natt:( Jag kommer vara ensam hemma med Kita ikväll för mamma ska iväg och dansa, men det kommer bli lite skönt för då kan jag pyssla med lite tjejsaker som jag inte hunnit på länge om jag orkar det vill säga.


Innan Anton åkte hem så passade  vi på att ta ut julgranen ååhhh jag som ville ha kvar den men nångång måste den ju ut eller hur?:(


Nu ska jag städa upp i mitt rum det ser ut som det skett ett bomb nedslag här ärligt nu måste jag städa. Ha en super skön lördag<3 

Av Rebecka - 16 januari 2009 09:37

God morgon! har ni sovit gott? Det har jag gjort men jag var ändå as trött när jag klev upp ur sängen. Idag ska jag som vanligt gå i skolan jag börjar kl 11.40 med idrott vi har innebandy sen ska jag ha Fysik A och sen är det Biologi A men där ska vi bara ha betyg prat så vem vet vi kanske får sluta lite tidigare:D


Igår var jag ju på träningen och det gick ganska bra men jag är fortfarande för snäll när jag sparkar vilket visar sig i att jag sparkar inte så hårt som jag kan:( Men jag får hitta nåt som gör mig riktigt arg, men jag har så svårt att bli och vara arg för varför vara arg när man kan vara glad ju:D  


Efter skolan ska jag vara med Anton<3 jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir väl lite mysigt fredagsmys med god lagad mat och se på nån film som går på TV och kanske lite godis eller nej jag ska inte äta något godis i helgen för jag ska gå ner lite grann i vikt till tävlingen 31/1. 


Nu ska jag gå till min garderob och fundera ut vad jag ska ha på mig idag. Denna eviga fråga......Ha en bra morgon:D    

Av Rebecka - 15 januari 2009 13:39

Fan nu är jag arg för jag fick inte de betg jag ville ha på mitt fysikprov som jag fick tillbaka nu:(((( usch men jag får ta ut min ilska på träningen då brukar det gå bättre om man är lite arg så det finns ju lite posetivt.....:( Då kommer min tränare bli glad för han klagade på att jag aldrig blev arg när jag gjorde fel som jag brukar bli.....hehe


Nu ska jag lyssna på våran lärare så jag lär mig nått men det är väl inte så stor risk att jag gör det:/ menmen

Av Rebecka - 15 januari 2009 11:45

hejsvejs är på skolan och har precis ätit skolans äckel mat:( men det gick ju ner de med.....Idag ska jag äntligen få träna, gjorde inte de i tisdags för jag hade ju biologi prov på onsdagen men idag ska jag få träna<3 Men Anna kommer inte att träna idag för hon är sjuk och har sträckt sig:( Så nu kommer typ våran tränare att fokusera mera på mig och det betyder att jag kommer knappt kunna gå därifrån....;)

Idag kommer jag att sluta typ en timme tidigare än vanligt för jag har ingen filosofi idag:D så jag kommer också att hinna gå ut på än längre promenad med Kita de kommer hon att tycka om.

Nu ska jag läsa samhällen som jag, Anton, Anna och Jocke ska redovisa:D Ha det bäst till vi hörs igen;) 


Av Rebecka - 14 januari 2009 20:38

Hello Hallo nu var det farligt länge sedan jag bloggade men här är jag i alla fall:D Sitter hemma och har inte gjort så mycket mer idag än att gå i skolan. Idag gjorde jag ett omprov som jag hade i biologi det var om genetik och det kändes jättebra för jag svarade på alla frågor och det var samma prov som förra gången så:D När jag kom hem var mamma redan hemma och hon brukar ju aldrig vara hemma före mig????? :O men det var ju kul de:) Vi åt den så gick jag ut och promenerade med Kita i typ en timme.


Jag kom på häromdagen att de 31/1 ska jag tävla och det är ju jättesnart:/ aaaaaaaa undra hur det kommer gå den här gången men det är ju bara att vänta till dess så får man ju svaret på den frågan hoppas jag inte blir helt söndersparkad:)


Nu ska jag gå igenom alla tidningar jag har här hemma och se om de är några jag ska ha kvar. Kram  

  

Av Rebecka - 8 januari 2009 16:27

Hallåo nu var det för länge sen jag skrev:( Men jag har varit nere hos padre den senaste veckan och jag kom hem i tisdags så jag har haft fullt upp så jag har helt enkelt inte hunnit, även fast jag velat. Ja nu skriver jag i alla fall idag hade jag bara en lektion för min lärare som jag har i både fysik och matte var sjuk och jag hade igen filosofi, så jag hade bara samhälle och där var det väldiggt lungt för min grupp som jag arbetar med är klara med våran uppgift:D Idag ska jag äntligen få träna jag har nämligen inte gjort det på hela jullovet så jag är väldigt laddad eller det kan vara för att jag har precis ätit en del godis så förmodligen är det därför hehe.


Ja så har min dag sett ut men nu måste jag börja ploka ihop min tränings kläder ochj börja gå upp till lokalen för jag har igen skjuts:D Vi får hoppas att jag inte dör på vägen upp dit;D 


Nub ska jag dra  ha det gött<3

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards