Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Rebecka - 22 januari 2009 13:17

Tjena, tjena:D sitter snart min näst sista lektion som är fysik och jag har jätteont i magen skulle tro att det är för den gammla mandarinen jag åt för en stund sen:(


Jag har hittat en jättebra hemsida som säljer jättefina klänningar:D Kanske ska köpa nån om jag känner att jag har råd och vågar.....Dom är jättefina hemsidan kan du se här. 


Nu ska vi börja:( Hejdå!! 

Av Rebecka - 22 januari 2009 08:21

God morgon:D Är hemma och ska snart börja fixa håret men först tänkte jag blogga lite:D Idag ska jag ha mentor, matte där jag kommer få reda på hur det gick på det "lilla" testet som vi fick göra igår, fysik A och sist är det psykologi. Efter skolan ska jag plugga och gå ut med Kita sen ska jag iväg och träna, jag har väldigt blandade tankar om tävlingen som närmar sig med storm steg jag både vill men jag vill inte.......men jag kommer föörmodligen vara med eftersom det är en bra erfarenhet......hehe:P


Nu ska jag fixa håret. Ha en underbar torsdag:D   

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards