Alla inlägg under september 2008

Av Rebecka - 4 september 2008 13:49

Hej alla :D

Sitter på skolan och har samhälle vi har gruppuppgift eller vi är typ bara två i varje grupp för vi är så få:P Jag är med Linda vi ska hitta information om socialdemokraterna höhö jättekul;) Vi ska redovisa på tisdag, vi kommer aldrig hinna. Efter den här lektionen har jag filosofi på Hedbergska sen slutar jag efter skoalan ska jag ut med hunden, äta och träna. Jag måste också jobba med matte, samhälle och svenska.


Nu måste jag gå pusshej<3     

Av Rebecka - 1 september 2008 20:30

Första dagen på andra veckan i skolan är av klarad för ett par timmar sen. Sitter hemma och skriver i min kalender, vi har fått ett nytt as dåligt schema:( Idag började dagen med 2 h och 30 minuter matte sen lika lång tid med fysik. Jätttteroligt kan ni ju förstå att det var höhö.  Efter skolan så gick jag ut med Kita, åsså gjorde jag ingenting ett tag sen kom mamma hem då gick jag ut med Kita igen, sen gick jag ner till hemmakväll och lämnade igen Hairspray en riktigt kulig film tycker jag ;)


Imorgon kommer jag och Anna ha våran första filisofi lektion och den är på Hedbergska så det är lite pirrigt men kul också:D


Nu ska jag gå och vara mera trevlig mamma har bjudit hem en kompis på middag ha en mysig tisdagkväll kram& godnatt 

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards