Alla inlägg den 9 september 2008

Av Rebecka - 9 september 2008 09:46

Jag har precis kommit till skolan efter att ha varit på Hedbergska och väntat på min filosofi lärare som aldrig kom;P Dagen kommer att fortsätta med engelska då vi ska diskutera en film som vi tittade på igår den heter Insomniat tror jag, den var ganska dålig:( Sen har vi lunch det skulle vara nån fisk blää. Sen har jag matte och svenska, på svenska ska vi hålla ett tal om en grej vi vill sälja.


När jag har slutat ska hem till vovvsen och gå ut med henne, sen ska jag plugga som en galning på Lindas och mitt samhälle tal om socialdemokraterna. Mamma och jag skulle också åka och handla mat. Jag får se om jag ska träna idag för att jag har ont i halsen nu så jag får se huhr jag gör. Nu ska jag fixa till det sista på mitt svenska tal så att det blir perfekt;)


Ha en fin tisdag<3 Puss & Kram  

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards