Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Rebecka - 17 maj 2010 18:08


Idag är det Norges nationalldag och min namnsdag och alla andra Rebeckor där ute, mami ringde för ett tag sen och grattade mig på namnsdagen och sa det här måste vi fira med tårta och det gjorde min dag. För min kropp har bestämt sig för att vara sjuk som tur så är jag ledig från skolan idag. Men jag förstår inta att min kropp bestämde sig för att vara sjuk just denna vecka. Då jag har massor att göra jag en inlämningsuppgift som till tisdag som jag gjorde klart igår natt, sedan har jar religionsprov på tre religioner på tisdag, mösspåtagning på onsdag och historieprov på fredag eller var det torsdag? Och som grädde på moset så ska jag på klassfest på fredag och på lördag ska jag på dansfest på Ånäsparken.


Som ni hör har jag fullt upp men när mami ringde och sa att vi skulle äta tårta så blev mitt liv lite lättare att leva med.

  

Draken och jag i vår faluröda borg. Bilden är tagen av darling efter solningen i fredags.

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards