Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Rebecka - 9 juli 2008 12:26

God morgon till er som precis har gått upp och god förmiddag för er sm har gått upp tidigt för att ni ska jobba eller kanske vara hund matte som jag. Idag fick jag sova nästan hela natten, hon vaknade och jag orkade inte vara vaken så hon fick ligga i sängen. Till alla hundägare som säger att en hund som en gång fått ligga i sängen kommer alltid att göra det därefter. Ni har lite fel där...... för tänk på att det alltid är ni matte och husse som bestämer om hunden ska få ligga i sängen eller inte. För ibland kan det faktist vara enklare och mysigare att ha hunden i sängen.     


Hit tills har jag inte gjort så mycket jag har gått ut med Kita på gården ett antal gånger. Nu har jag gått ut på en långrunda med henne alltså runt två ganska stora kvarter hehe;P


Nu ska jag gå och äta lunch. Ha det så bra det ska jag ha.  



Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards