Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Rebecka - 7 oktober 2008 13:57

Sitter på skolan och ska börja jobba med en svenska uppgift, vi ska göra ett repotage om någonting. Jag har valt att göra ett repotage om min taekwondo klubb. Vi måste göra minst en intevju och den tänker jag göra med nån tränare där och en eler två elever. 


Efter skolan ska jag läsa fysik som ett ja jag vet inte vad för jag har fysik prov på torsdag och jag började läsa igår hehe lite sent men det är ganska lätt så jag hoppas på ett bra betyg:D 


Jag kommer också att åka upp till taekwondo klubben men jag får inte träna för jag har inflammation i stämbanden så jag kan typ inte prata så då är det bra att man kan skriva och yttra sig genom skrift istället:D


Nu ska jag börja skriva intervju fråger puss ha en fortsatt bra dag:D

Presentation

Omröstning

Vilken sorts film vill du helst se en fredagkväll med din älskade?
 Drama
 Komedi
 Romatik
 Dokumentär
 Skräck

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards